BRAND MANUÁL 1.0

7 / VIZUÁLNÍ IDENTITA COWORKINGU

Coworking má být reklamnější a „designovější“ než galerie. Pracuje s více grafickými prostředky. Má být srozumitelný, otevřený, estetický, výrazný, originální. Je pro něj zásadní volba produktových fotografií, claimů a správná práce s tone of voice.

Základní prvky vizuální identity coworkingu jsou

  • jednoduchost, vyjímečnost
  • srozumitelná, jednotná práce s logem – k tomu kapitola ZDE
  • obdélník se zakulacenými okraji („tag“)
  • zakulacené rohy obrázků
  • zkosené rohy písma Replica – k tomu kapitola ZDE
  • infografika a ikony na webu
  • doplňkově fotografie v monochromatickém rastru

Dvoubarevná dvoukruhová verze loga se doporučuje v barevnosti

  • RGB 255-100-120 a 250-225-80
  • CMYK 0-72-52-0 a 0-20-90-0

Coworking používá grafický prvek obdélníku se zakulacenými okraji obsahující krátká hesla nebo klíčová slova. Podobný prvek funguje na webu Telegraphu: tagy, které mají podobu žlutých zakulacených rámečků.

Jako doplňkový grafický prvek je možné použít fotografii v monochromatickém rastru:

Telegraph Coworking pracuje s claimy odvozenými ze sloganu „Chcete to spojit?“ a celkového tone of voice:

  • „Vaše místo na práci“
  • „Vy máte cíl, my máme start. Chcete to spojit?“
  • atd.

Více k tonalitě ZDE.

Pro vizuální identitu hubu jsou zásadní fotografie – produktové i dokumentační – jejich volba, jejich charakter, jejich výběr a tvorba s ohledem na konkrétní kampaň. Podstatná je volba účelu použití a koncepce: mají např. propagovat celkový život v hubu nebo prodat konkrétní pracovní místo? Dokumentační mají zprostředkovat život v coworku a používají se především na sociálních sítích.

Více k fotografiím v samostatné kapitole ZDE.

Pro lepší porozumění porovnejte s kapitolou VIZUÁLNÍ IDENTITA GALERIE