7 / VIZUÁLNÍ IDENTITA COWORKINGU
Coworking má být reklamnější a „designovější“ než galerie. Pracuje s více grafickými prostředky. Má být srozumitelný, otevřený, estetický, výrazný, originální. Je pro něj zásadní volba produktových fotografií, claimů a správná práce s tone of voice.
Základní prvky vizuální identity coworkingu jsou
- jednoduchost, vyjímečnost
- srozumitelná, jednotná práce s logem – k tomu kapitola ZDE
- obdélník se zakulacenými okraji („tag“)
- zakulacené rohy obrázků
- zkosené rohy písma Replica – k tomu kapitola ZDE
- infografika a ikony na webu
- doplňkově fotografie v monochromatickém rastru
Dvoubarevná dvoukruhová verze loga se doporučuje v barevnosti
- RGB 255-100-120 a 250-225-80
- CMYK 0-72-52-0 a 0-20-90-0
Coworking používá grafický prvek obdélníku se zakulacenými okraji obsahující krátká hesla nebo klíčová slova. Podobný prvek funguje na webu Telegraphu: tagy, které mají podobu žlutých zakulacených rámečků.
Jako doplňkový grafický prvek je možné použít fotografii v monochromatickém rastru:
Telegraph Coworking pracuje s claimy odvozenými ze sloganu „Chcete to spojit?“ a celkového tone of voice:
- „Vaše místo na práci“
- „Vy máte cíl, my máme start. Chcete to spojit?“
- atd.
Více k tonalitě ZDE.
Pro vizuální identitu hubu jsou zásadní fotografie – produktové i dokumentační – jejich volba, jejich charakter, jejich výběr a tvorba s ohledem na konkrétní kampaň. Podstatná je volba účelu použití a koncepce: mají např. propagovat celkový život v hubu nebo prodat konkrétní pracovní místo? Dokumentační mají zprostředkovat život v coworku a používají se především na sociálních sítích.
Více k fotografiím v samostatné kapitole ZDE.
Pro lepší porozumění porovnejte s kapitolou VIZUÁLNÍ IDENTITA GALERIE