BRAND MANUÁL 1.0

18 / MERCH

Je vhodné rozlišovat mezi merchem a autorskou tvorbou, i když v praxi se bude obojí často prolínat. Merch je basic propagační sada. V eshopu je merch a autorské edice pohromadě, ale jinak jsou to jiné kategorie. Zvolit vhodný mix začínajících/zavedených autorů, uměleckých/užitných věcí atd.

Rozlišujeme:

  1. základní merch s identitou Telegraphu (samolepky, pohlednice, kancelářské potřeby, diáře a skicáky atd.)
  2. rozšířený merch k výstavám a akcím (pohlednice, limitované edice oblečení, diářů atd. s označením nebo reprodukcí z výstavy)
  3. autorský vytvořený pro Telegraph
  4. autorský převzatý
  5. dočasná spolupráce se značkou/autorskou dílnou formou prodeje na eshopu doplněné workshopem, přednáškou nebo výstavou

Zásilky z eshopu mají být baleny tak, aby jejich rozbalování bylo pro kupujícího zážitek. Pracovat s více kroky rozbalování (krabice, hedvábný papír), přiložená drobná pozornost.

Hlavní body adjustace zásilek:

  • krabice z hnědé lepenky bez potisku
  • přelep barevnou páskou TELEGRAPH MAIL + kruhová samolepka s T
  • adresní štítek pouze přepravce, nepoužívat vlastní štítky!
  • uvnitř celý nákup zabalený v hedvábném papíře (jen přeložit, nelepit!)
  • přiložená kartička s poděkováním za nákup a s prosbou o označení na sítích (pouze k nákupům z eshopu)

K offline nákupům je vhodné přiložit nějakou drobnost (samolepka, pohlednice...). Offline nákupy se dávají do papírové tašky s brandem Telegraphu. Nikdy neprodáváme např. v plastové složce nebo jen tak do ruky.