Telegraph Coworking [ˈkəʊˌwɜːkɪŋ] n.
1. pronájem sdílené kanceláře pro firmy i freelancery 2. pro schůzku i pravidelné podnikání 3. nonstop přístup – meeting room, privátní boxy, kuchyňka, relax zóna 4. den zdarma na zkoušku
Vy máte cíl. My máme start. Chcete to spojit?
U nás jsou všechny zóny komfortní. Ale pořádáme workshopy, přednášky a školení, které vás z nich dostanou.
Spojujeme. Lidi i sféry. Umění a práci. Soustředění a hned potom relax. Na kafe do kuchyňky. O patro výš na oběd a večer do kina nebo na vernisáž.
Naše plně vybavené kanceláře v coworkingovém centru nabízejí stabilitu pracovního místa bez starostí o náklady na vybavení. S profesionálním servisem a různými prostředími pro schůzky, včetně konferenčních místností a relaxační zóny, jsme ideálním řešením pro efektivní práci a setkání s klienty.
Coworking není jen o pracovním stolu a židli, ale o vytváření produktivního prostředí pro různé profese. Sdílené prostory spojují lidi z různých oborů, podporují interakci a umožňují nové kontakty. Zaměstnavatelé mohou využít coworking pro flexibilní pracovní dobu a reprezentativní adresu. Coworking proměňuje práci v inspirativní společenský zážitek.
Coworkingová centra dnes slouží mnohem širšímu účelu než jen práce u počítače. Zaměstnavatelé je využívají pro schůzky a týmová setkání. Telegraph Coworking nabízí různorodě navržené místnosti, které vyhovují různým účelům. Prostředí odráží firemní image a zvýrazňuje významná jednání, která přispívají k budování vztahů.
Pracujeme? Jasně že jo. Spolu i každý na svém.
Čeká vás náročný den?
Zavolejte a máte volno. U stolu.
- drobné kancelářské potřeby
- telefonní budka
- tisk ČB/B — 1/2 Kč
Stravte svůj pracovní den v inspirativním prostředí, kde máte k dispozici vybavení, občerstvení a komfort.
450 Kč/den
Deset je tak akorát. Pro všechny akurátní pracanty.
Máte 10 vstupů v rozmezí 2 měsíců.
- drobné kancelářské potřeby
- telefonní budka
- tisk ČB/B — 1/2 Kč
- přístup PO—PÁ během otevírací doby
S TOP TEN je práce v Coworkingu hitparáda.
3.300 Kč/10 vstupů
Když je ve hvězdách, na jak dlouho to máte, zvolte si měsíční vstup. Máme celkem 11 míst.
- drobné kancelářské potřeby
- telefonní budka
- tisk ČB/B — 1/2 Kč
- členství v Telegraph Komunitě (FB)
- přístup PO—PÁ během otevírací doby
S měsíční permanentkou máte přístup do Coworkingu kdykoli bez ohlášení. Vždy pro vás bude volné místo.
3.700 Kč/měsíc
Stůl je váš, na jak dlouho chcete. Než si všechno odškrtnete, nikdo jiný si u něj neškrtne. Máme celkem 17 míst.
- základní výbava
- uzamykatelná skříňka
- post office box
- členství v Telegraph Komunitě (FB)
- přístup 24/7
- extra velký stůl
Vybrané místo slouží výhradně vám: ve vlastní skříňce si můžete nechávat věci, na stole drobnosti, na židli polštářek.
4.900 Kč/měsíc
53.500/rok
Potřebujete mít od všech pokoj?
A nestačí vám od nás?
Zařídíme vám ho. Doslova.
- rozšířená výbava
- vlastní tiskárna
- členství v Telegraph Komunitě (FB)
- přístup 24/7
Uzavřená kancelář poskytuje dokonalé soukromí vám, případně i vašim kolegům. Přizpůsobíme ji vašim potřebám tak, abyste se v ní cítili jako ve vlastní.
Varianty:
Akvárium 2.07a
13,6 m², cca 3 osoby
13.500 Kč/měsíc
145.000 Kč/rok
Akvárium 2.06
21 m², cca 4 osoby
20.000 Kč/měsíc
216.000 Kč/rok
Akvárium 2.05
36 m², cca 6 osob
27.500 Kč/měsíc
300.000 Kč/rok
Uzavřená místnost otevřená ideám.
Nikdo zvenku neví, o co se uvnitř jedná.
- drobné kancelářské potřeby
- tabule
- konferenční reproduktor
- projektor
- plátno
- reproduktory
- kapacita 10 lidí
Plně vybavenou jednací místnost si stačí zarezervovat a je vám k službám se vším všudy. Na přání lze doobjednat i catering.
500-650 Kč/hod nebo 500 Kč/3 hod (dle typu členství)
Máte něco na srdci? Na jazyku? Na triku? Svolejte kolegy sem.
Všichni (se) vejdou. Třeba i do dějin.
- projekční plátno 3x4m
- 3D ozvučení pro dechberoucí prezentace
- možnost úplného zatemnění
- tabule
- variabilní rozvržení
- prezentace, konference, jednání
- kapacita až 50 lidí
Nutná rezervace předem, možnost cateringu / coffee breaku.
Cena od 1000 Kč/hod (při pronájmu na celý den)
35 pracovních míst 4 samostatné kanceláře 1 meeting room
1 private zóna 2 telefonárny 1 kavárna 1 chillout zóna 1 kuchyň
7 minut tramvají do centra Olomouce / 1 minuta chůze od vlakového nádraží
Chcete to ještě konkrétněji?
Zkuste si to.
RECEPCE
Záchytný bod. Vše vede odsud a sem. Data, pošta, vy, my. Objednejte stůl nebo celou zasedací místnost. Často tu potkáte nejmilejší osobu celého Telegraphu, naši Sofii.
SAMOOBSLUŽNÁ KUCHYŇKA
vybavená všemi základními spotřebiči, a hlavně základní potřebou 99 % pracantů – kávou.
KULATÝ STŮL
pro rychlý brainstorming u sendviče nebo pomalé mindfulness cvičení nad čajem.
CHILL OUT ZÓNA
plná měkkých míst, co vás odmění po tvrdé práci, kterou ostatně můžete dělat rovnou tady.
KUPE
se zastřešenými křesly, kde vás při psaní, čtení nebo jednání nikdo nevyruší.
TELEFONÁRNY
se zvukotěsnými stěnami, které si nechají všechno pro sebe.
SCHODIŠTĚ
přímo do kavárny, abyste to nemuseli obcházet.
MEETING ROOM
s technickou výbavou a cateringem na přání pro jednoho až deset – tolik se vás do zasedačky vejde.
Stručně a jasně
Řádka našich služeb pěkně popořádku.
DAY IN
Začít hned450 Kč/den |
TOP TEN
Prohlídka3.300 Kč/10 dnů v průběhu 2 měsíců |
MONTH PASS
Prohlídka3.700 Kč/měs. |
FIX DESK
Prohlídka4.900 Kč/měs. 53.500 Kč/rok |
AQUARIUM
Prohlídka13-36 m² od 13.500 Kč/měs. od 145.000 Kč/rok |
|
---|---|---|---|---|---|
služby recepce | + | + | + | + | + |
vysokorychlostní WiFi | + | + | + | + | + |
samoobslužná kuchyňka | + | + | + | + | + |
drobné kancelářské potřeby | + | + | + | + | + |
uzamykatelná skříňka | + | + | + | + | + |
členství v Telegraph Komunitě (FB) | + | + | + | ||
vstup 24/7 (osobní kód) | + | + | |||
post office box | + | + | |||
vybavení kanceláře | + | ||||
vlastní tiskárna | + | ||||
barevný / černobílý tisk | 2 Kč/1 Kč | 2 Kč/1 Kč | 2 Kč/1 Kč | 1 Kč | 1 Kč |
zasedací místnost (10 lidí, booking) | 650 Kč/h | 650 Kč/h | 650 Kč/h | 500 Kč/h | 500 Kč/3h |
Jungmannova 3, Olomouc Kudy k nám? K tomu info ZDE.
Telegraph