Aktuálně patří hlavní výstavní prostor Telegraph Gallery současné britské malbě. Ta je zde prezentována výstavou New Positions in British Painting, na které lze zhlédnout malířské práce celkem pěti současných britských malířů a malířek. Jednou z nich je i Jessie Makinson, jejíž tvorba je na výstavě zastoupena hned třemi velkoformátovými obrazy: Hisses and Kisses, Feathers First a Another Rascal Comes. Každý z těchto obrazů je založen na figurální kompozici, přičemž na každém je znázorněn jiný počet postav. Největší z nich – obraz s názvem Hisses and Kisses je sestaven z bohaté figurální kompozice tvořené celkem dvanácti postavami, nacházejícími se kolem stolu. Zbylé dva obrazy se od sebe, co se barevnosti i malířského stylu týče, poměrně liší. Zatímco obraz Feathers First je laděn především do modré barvy zkombinované s barvou žlutou a zelenou, obraz Another Rascal Comes je komponován především ze světlých odstínů žluté, bílé a fialové, ale také hnědé. Na druhém zmíněném obraze můžeme vidět hned několik postav z nichž dvě mají, velmi netypicky, koňský ocas.
Ačkoli se figurální motivy objevují i u dalších, na výstavě zastoupených, umělců, Jessie Makinson postavy na svých plátnech pojímá zcela rozdílným způsobem. Její postavy, především žen, do značné míry působí až mimozemským dojmem. Povrch jejich těl je často pokryt nejrůznějšími pruhy, skvrnami nebo šupinami a obvykle se na něm objevují i rostlinné prvky ve formě listů či větviček. Dalším důležitým prvkem tvorby Jessie Makinson je práce s nahotou. Autorka téměř všechny své postavy znázorňuje zcela nahé, popřípadě doplněné pouze o jednoduché formy oděvu. K tělům svých postav Makinson přistupuje jako ke svébytné malířské ploše a různým způsobem je výtvarně pojímá a variuje.
Jessie Makinson se za svou kariéru umělkyně zúčastnila hned několika výstav nejen ve Velké Británii (například londýnské výstavy Year one (2018) ve Frestonian Gallery a Hyper Mesh (2019) v klubu Assembly Point), ale také ve Spojených Státech, kde se představila v roce 2018 spolu se Stuartem Lorimerem v newyorské galerii Lyles & King, nebo téhož roku to byla výstava BioPeversity v Nicodim Gallery v Los Angeles. Dále to byly také expozice v Mexiku či ve Švýcarsku (zde často v curyšské galerii Fabian Lang – například v roce 2019 výstava s názvem The Self, the Work, the World). Trojici zmíněných obrazů od této malířky můžete momentálně vidět v Telegraph Gallery na výstavě New Positions in British Painting. Společně s obrazy Justina Mortimera, Davida Briana Smitha, Toma Anholta a Caroline Walker zde budou vystaveny až do 23. listopadu.