Propagace v kreativních průmyslech #4

Začátek: 18:00

Každý průmysl potřebuje propagaci, i ten kreativní. Proto jsme se rozhodli oslovit experty v oboru, kteří vědí, jak prodat nejen svá díla, ale i sami sebe. V Telegraph kině budou debatovat Jana Trundová z Mimokolektivu, vizuální umělec Filip Kůrka a Vojtěch Janoušek z Grafických papírů. V prezentaci kombinované s diskuzí se zamyslíme nad otázkou, zda mohou být umělci i dobří obchodníci.

Živí vás kreativa? A máte pocit, že by vás mohla živit ještě lépe? Nebo se teprve chystáte udělat první krok k umělecké samostatnosti a potřebujete dodat lekci odvahy? Událost je vhodná pro všechny, kteří se chtějí posunout v oblasti propagace a marketingu kreativních činností.

 

Ateliér mimokolektiv / Jana Trundová

Jana Trundová je designérka a spoluzakladatelka architektonického a design studia mimokolektiv se sídlem v Olomouci. Její tvorba se zaměřuje na autorské interiéry s atypickými prvky či na design expozic. Se svou sestrou Barborou Trundovou vede olomoucký design shop, který prezentuje současný český a slovenský design, a propojuje tak ateliér mimokolektiv s veřejností.

 

Myslivecký realismus / Filip Kůrka

Filip Kůrka je absolvent Akademie výtvarných umění, kde studoval v ateliérech Martina Mainera a Jiřího Petrboka a je známý pro zobrazování pornografických námětů. V poslední době však prošel, jak on sám říká, osobním přerodem, při kterém mu Bůh vnukl myšlenku mysliveckého realismu. Tak se stal Kůrka jeho zakladatelem a v současnosti intenzivně pracuje na jeho realizaci. Má za sebou řadu výstav v Česku a zahraničí, například v Galerii současného umění na Festivalu současného umění Prostějov nebo v The Chemistry Gallery v Praze.

 

Grafické papíry / Vojtěch Janoušek

Jak komunikovat papírem? Návyk na bílý papír je kulturně podmíněn. Čistý arch papíru kontrastuje se špinavým a neuspořádaným světem okolo. Představte si, že veškerou vaši papírovou komunikaci (vizitky, papíry do tiskárny, visačky, obaly...) přesunete na nebílé nebo recyklované papíry. Po nějaké době se nová (ne)bílá stane normou a do očí bijící už zůstanou jen obálky od distributora energií. Tisk, vazby, zušlechťování papíru, moderní e-shop – to jsou Grafické papíry. Ukážou vám, jak pracovat s papírovými touchpointy vaší značky a sami se dotknou toho, jak pečují o svou nepapírovou komunikaci. Činnost Grafických papírů přiblíží Vojtěch Janoušek.

 

 

6