Začátek: 18:00
Každý průmysl potřebuje propagaci, i ten kreativní. Proto jsme se rozhodli oslovit experty v oboru, kteří vědí, jak prodat nejen svá díla, ale i sami sebe. V Telegraph kině budou debatovat malířka Lucie Jindrák Skřivánková, designérka Anna Leschinger a kurátor Vojtěch Fiala. V prezentaci kombinované s diskuzí se zamyslíme nad otázkou, zda mohou být umělci i dobří obchodníci.
Živí vás kreativa? A máte pocit, že by vás mohla živit ještě lépe? Nebo se teprve chystáte udělat první krok k umělecké samostatnosti a potřebujete dodat lekci odvahy? Událost je vhodná pro všechny, kteří se chtějí posunout v oblasti propagace a marketingu kreativních činností.
Anna Leschinger je designérka se zaměřením na interiérový a textilní design, ale věnuje se také ilustraci a grafickému designu. Ve své práci ráda kombinuje barvy, textury a vzory, ze kterých pak vytváří nové variace. Společně s Lenkou Preussovou je spoluzakladatelkou značky Lappa Studio, která vytváří originální akustické panely.
Lucie Jindrák Skřivánková je absolventkou ateliéru Michaela Rittsteina na pražské AVU. Je jednou z nejvýraznějších českých umělkyň mladé generace. Už během studií si vytvořila jasně rozpoznatelný rukopis charakteristický rozmáchlou gestickou malbou, odvážnou pastelovou barevností připomínající chování akvarelových barev a příležitostným kombinováním materiálů. Kromě malby se věnuje také přesahům do grafiky a designu.
Vojtěch Fiala je zakladatelem a kurátorem Dudes&Barbies Gallery, která vytváří výstavní obsah pro multifunkční centrum Vnitroblock a Kavárnu co hledá jméno. Zároveň působí jako kurátor na volné noze. Jednou z jeho nejrozsáhlejších akcí byla výstava česko-amerického malíře MAXIMa, která se konala v roce 2018 v prostorách nákupního centra Kotva. Kromě toho má za sebou manažerskou praxi v kreativní agentuře a nyní pracuje jako projektový manažer nově vznikajíciho mezinárodního projektu Sport in Art.